מלכיאלי: "כל המדינה משועבדת לשלמות הקואליציה"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "כל המדינה משועבדת לשלמות הקואליציה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בשיחה עם קול חי: "יש כאן ממשלה שלא מתפקדת, עסוקה רק בהישרדות של עצמה. מה שקרה אתמול בכפר קאסם חמור מאוד, אבל אני לא מצפה מהממשלה לכלום, גם השר בר לב התגלה כחלש. תראה איך בנט דיבר בחומרה כשהיה איזה חשד לזיוף קל באומן. זה לצערנו הרב הקואליציה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    9:58
    19.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אמו של חטוף מאשימה: גנץ ומפגיני קפלן מונעים חזרת בנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי מתייחס לאירוע תקיפת השוטרים בכפר קאסם ותוקף את הממשלה: "יש כאן מדינה שלמה, מערכות שלמות שכפופות כולם לשלמותה של הקואליציה. בכל מה שיכול חלילה להביך את בנט או לגרום למשבר – הממשלה משותקת".

    "אנחנו זוכרים מה היה בבני ברק", אומר מלכיאלי בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "הראשונים לגנות את התקיפה כנגד השוטרים – היו השר דרעי והנציגות החרדית. אבל שם המשטרה נכנסה עם רימוני הלם כמו שמחפשים אסירים שנמלטו במחנה פליטים".

    עוד הוסיף מלכיאלי: "אין מה להתפלאות, יש 40 ערים ויישובים אדומים – כולם ערבים ואף אחד לא מדבר. כשזה היה אצלנו רצו לסגור את כל הערים החרדיות".

    "יש כאן ממשלה שלא מתפקדת, עסוקה רק בהישרדות של עצמה", אומר מכיאלי. "מה שקרה אתמול בכפר קאסם חמור מאוד, אבל אני לא מצפה מהממשלה לכלום, גם השר בר לב התגלה כחלש. תראה איך בנט דיבר בחומרה כשהיה איזה חשד לזיוף קל באומן. זה לצערנו הרב הקואליציה".



    0 תגובות